Sunday 10 September 2017

60 Sekunder Binära Options Handel Strategi


Enkel men effektiv 60 andra binär optionsstrategi En enkel men effektiv 60-sekundär binär options tradingstrategi Tidigare har vi ofta hänvisat till handel med våra 60 sekunders optionsavtal i uppsättningar av tre, som vi refererar till som 8220series8221. Vi har funnit att detta är en enkel men effektiv 60 sekunders binär optionsstrategi som kan hjälpa dig att bli en mer lönsam och framgångsrik näringsidkare av dessa kontrakt. Enligt vår erfarenhet har detta visat sig vara det bästa sättet att handla 60 andra binära alternativ. Första saker först men. Detta koncept ska vara en del av din övergripande 60-sekundiga binära alternativ handelsstrategi. Det ska inte uteslutande användas av sig själv, och i stället bör införlivas i alla dina 60 sekunders affärer och större, övergripande handelsstrategi. Det blir mycket mer effektivt när det används som en del av en bredare strategi. Genom att använda denna mycket enkla och lätta att genomföra strategi kommer du nästan säkert att bli en mer lönsam 60-sekunders alternativhandlare. Hur man handlar 60 andra binära alternativ är förmodligen en av de oftast ställda frågorna som vi får, så det var dags att skriva ner det här skriftligt. Detta är en effektiv 60-sekunders optionsstrategi 8212 trots sin enkelhet 8212 eftersom du genom att handla dessa kontrakt i uppsättningar av tre, köpte ungefär 10-20 sekunder från varandra, kommer att 8220dampen down8221 den iboende volatil och oförutsägbara karaktären hos sådana korta avtal. Det fungerar som en medelmekanism som dämpar något av det slumpmässiga 8220noise8221 som kan ha så stor effekt på 60-sekunders kontrakt. Visserligen inget revolutionerande här. Ändå är det effektivt och vi rekommenderar definitivt dess användning som en del av din övergripande 60 sekunders binära alternativstrategi. Vår enkla, men ändå effektiva 60-sekundära binära optionsstrategi för handel bör användas som en del av din övergripande handelsstrategi för 60 sekunder. Varje 8220series8221 handel kommer att bestå av tre (3) identiska kontrakt, köpte 10-25 sekunder ifrån varandra. Varje kontrakt i serien bör köpas för samma belopp. Volatilitet bestämmer dina inköpsintervaller. När volatiliteten stiger, bör också ditt avstånd mellanrum. Standardavståndet är 10 sekunder och ska användas i större delen av tiden. När volatiliteten är särskilt hög (för din valda tillgång, inte över hela linjen) bör du förlänga dina intervaller till mellan 15-25 sekunder. Dina intervaller bör aldrig överstiga 30 sekunder, eftersom detta kommer att göra det möjligt för ditt 1: a kontrakt att upphöra innan din 3: e köps till och med. Det exakta avståndet är inte kritiskt så länge som ovanstående riktlinjer följs strikt. När du övar med denna metod får du en känsla för avståndet under olika marknadsförhållanden och blir bättre på det. That8217s det Som vi8217ve sa ett par gånger nu, enkelt men effektivt. Förvånansvärt effektiv. Det är naturligtvis ingen magisk kula och kommer inte i sig att göra dig rik handel med 60 sekunders alternativ. Men vi har använt den här metoden som en del av vår egen 60-sekunders optionsstrategi för över ett år nu (dock inte 100 av tiden) och har inga planer på att sluta använda det när som helst snart. Det har mätbart förbättrat vår lönsamhet i denna kontraktstyp och vi är övertygade om att det kan göra detsamma för dig. Ge det ett försök att se själv. Vi tror att du är glad att du gjorde. De är nu många mäklare som erbjuder 60-sekundiga, 8220Turbo8221 och 8221 binära alternativkontrakt för Short Term8221. Vi har dock sammanställt en kort liten lista över VÅRA val för 2016 för de bästa binära alternativmäklare som erbjuder 60 sekunders binär optionshandel. Inklusive 8220Turbo8221, 8220Hyper8221, etc. Typ av kontrakt Och som alltid önskar vi dig lycka till i alla dina handelsaktiviteter. Publicerad av BinaryBoss Jason - AKA BinaryBoss - är examen av WSU med ekonomisk examen med fokus på finansmarknaderna . År 2009 lämnade Jason sitt jobb med Microsoft i sitt hemland Washington i syfte att driva ett självständigt liv. Visa alla inlägg av BinaryBoss Kan du snälla dela din strategi, som kan hjälpa till i min handel. Skicka mig din strategi till ganga44gmail som skulle vara en bra hjälp. (Jag redigerade din kommentar för att utesluta e-postadressen. Att sätta det där alla bots och olika e-postspammare enkelt kan få det är en dålig idé. Och jag behöver inte det publiceras offentligt eftersom det visar det Admin privat i alla fall.) 60-sekunders binär alternativ är ett bra sätt att tjäna pengar på att spekulera, och på så kort tid, eftersom du kan få avkastning på 70-80 på 30-120 sekunder. För mina första 2 veckors handel bara med de 60 sekundära binära alternativen gjorde jag drygt 2.200 i vinst. Inte för lurvig I8217d säger att jag har min egen metod till min galenskap som jag använder och jag ser att du rekommenderar att du använder din strategi inte som en 8220stand alone8221-strategi utan att använda den med min egen strategi. It8217s intressant men jag kan se hur denna enkla idé skulle kunna förbättra min redan bra bra tal. Jag ska ändå ge det ett skott. Tack. Tja, innan jag slutar jobbet för att försöka göra en blygsam men mindre stressig inkomst genom att bygga blogswebsites som är dedikerade till ämnen som I8217m är kunniga inom, t. ex. finans, investeringar och rena spekulationer (binära alternativhandel handlar oftast, men inte alltid, fast i ren spekulationskategori) 8212 Jag var faktiskt en Commodities-analytiker för Boeing, i mitt hemland Washington. It8217s häpnadsväckande hur mycket deras bottenlinje beror på saker som det aktuella priset på palladium eller projicera priset på stål i 6 månader i förväg så att de kan köpa optionsavtal baserat på mina uppskattningar. Så det är egentligen ditt svar, min vän, jag känner till marknaderna som jag spekulerar i ganska bra, och medan mycket kortvariga rörelser som 60 sekunders alternativ är nära omöjliga att exakt förutsäga över en så kort tidsram, kan det gå över en lite längre tidsram8230 och använd sedan min 8220averaging8221-strategi (vilket är allt det egentligen är) för att jämna ut några av de kortfristiga stötarna så att min analys 8212 om korrekt 8212 faktiskt har en anständig chans att komma igenom det brus som finns på så kort tid ramar. Som jag säger i artikeln är detta inte menat som en 8220stand alone8221-strategi. Men snarare en strategi som bör användas som en del av din egen 8220bigger picture8221-strategi, något som jag använder det som beskrivits ovan i min handelsvaruhandel (som jag hoppas grundligt redigera när jag har lite tid att förbättra och förtydliga det väsentligt, har blivit en mycket läsare artikel än vad jag förväntade mig när jag skrev den och det förtjänar mer uppmärksamhet nu med den trafik det blir). Det låter mig som om du är någon som har mer hjärnceller än fingrar, vilket är mindre vanligt än man skulle hoppas, så jag tror det med lite mer läsning, övning, läsning, övning etc8230.som du så småningom kommer att göra bra för själv. Jag kommer dock, i det här slutet, bara om du ens har läst det här långt, ge dig det relevanta tipset jag kan angående din fråga. Det korta och fruktansvärt ofullständiga svaret skulle vara: Trend. Att välja tidsramen för att kontrollera tendensen mot kan vara den knepiga delen men det är något som kommer ganska snabbt med träning. Jag brukar använda 2 och 4 timmars ramar för att kontrollera om de är i konflikt. Om de gör det för att kontrollera en annan tillgång. Men om trenderna matchar (dvs nedtrenden konsekvent över den tiden eller, naturligtvis, det motsatta, uppträder över den tiden. Med väldigt mycket kortfristiga satsningar så här är trenden verkligen din vän. Försöker slåss mot trenden i en 30, 60 eller 120 andra tidsperioden rekommenderas inte allvarligt (men om du tittar igenom alla mina handelstidskrifter finner du att jag gör det mot mina egna råd vid några sällsynta tillfällen). Det här meddelandet hade gått tillräckligt länge För att vara ett helt inlägg på egen hand tycker jag att vi hade bäst tecken på och gå till jobbet. Hälsningar mannen, Jason Doug McGhee säger: Det fungerade av och på för mig .. men jag har en fråga8230.how vet du vilken riktning att välja för serien82308230i. e. sätter eller ringer jag egentligen skulle älska att göra. Det här inlägget har oväntat blivit av våra mest besökta och läste postspages och jag har velat göra några förbättringar för att göra det värd att uppmärksamma. Men, tyvärr, I8217m en enmansman visa här och jag kan bara göra en t hing åt gången. Och tyvärr är det inte bara i korten just nu, det är nära toppen av min lista när jag får en chans att komma tillbaka till optimering av det populära inlägget och till och med lägga till en bra videohandledning för att bättre illustrera vad det handlar om. Min hemsida och postspages, för att inte tala om att publicera nytt innehåll regelbundet. Men vi återhämtar bara från en google straff tht torkade oss av kartan för ett tag tack vare en svart hatt attack på oss som infogade skadlig kod i våra sidor och snubblade google8217s skydd av skadlig kod direkt från det stora G8217s indexet. Problemet fixat nu men jag har fortfarande en överväldigande mängd arbete att göra för att återfå den förlorade trafiken och förlorade förtroende som inträffade från den attacken. Och det måste tyvärr vara vår högsta prioritet tills det är 100 rättat. Tack för din kontakt och ditt intresse för att förbättra vårt innehåll, vi ÄLSKAR läsarens feedback och förslag. I8217m bara ledsen att vi inte kan uppfylla din förfrågan i tid som vi skulle vilja. Lycka till dig i din handel Hälsningar, Jason Kan du göra en video av denna I8217m mycket intresserad. Känn dig fri att meddela mig. VÄLKOMMEN GUYS NO SPAMS. Home raquo Strategi raquo 60 Seconds Binär Options Strategy En enkel strategi för 60 sekunder I den här artikeln ska jag presentera dig och förklara dig en enkel 60-sekunders binär alternativstrategi som jag använder när jag vill ta 60 sekunder. Stegen i den här strategin är verkligen enkla. Den enda indikatorn jag använder är en volym spridningsanalysindikator och inget mer för indikatorer. Jag använder också det uppslukande ljusstaken mönstret. Om dessa två saker (VSA och engulfing) Jag beskrev dem i tidigare artiklar men jag kommer att ge dig en kort sammanfattning. - Red: Hög volym i ett starkt ljus, investerarna säljer kraftigt - Green: Hög volym i ett hausstarkt ljus, investerarna köper tungt - Buying climax på toppen betyder en eventuell nedåtgående rörelse på marknaden - Säljande klimax på bottnar betyder en möjlig upp rörelse på marknaden - Bullish: Efter en omkastning svänger det nya haussefulla ljuset det tidigare bearish ljuset. - Bearish: Efter en omkastning engagerar det nya bullish ljuset det föregående haussejuset. Se nu på skärmbilden. I det här binära alternativdiagrammet finns det tre ITM-uppställningar i rektanglarna. Uppställningarna är efter en vändning i ett motstånd eller ett stöd. I omkastningen har vi krossat mönster och i volymen har det nya bearish ljuset mer volym än det tidigare haussefulla ljuset. Om dessa två saker kommer att hända (englufing, mer volym i revrsal ljuset) är det väldigt möjligt att nästa stearinljus stängs under reverseringsfältet. Vi arbetar i 1min-diagram och utgången av affärerna är 1 minut (60 sekunder). Vi har samma situation i det här diagrammet. Engulfing mönster nära ett stöd eller ett motstånd och det reverserade bearish ljuset har mer volym än det tidigare haussefulla ljuset. Några saker att undvika: - Om i omkastningen kommer vi att ha ett uppsluckande mönster med att köpa eller sälja klimax (grön eller röd bar i volymen) it8217s bättre att inte ta denna handel. 8211 Om vi ​​kommer ha stark volym och buiyng eller sälja klimax i motståndet eller stödet it8217s bättre att inte ta en 60-sekunders handel eftersom tha marknaden kanske kommer att röra sig oförutsägbar 8211 Jag föredrar omkastningar utan att köpa och sälja klimax 8211 Don8217t overtrade och don8217t martingale 60 sekunder handlar i binära alternativ är säkert riskabelt eftersom it8217s är mycket svårt att förutsäga priset i en minut. It8217s inte för nybörjare. Denna inställning ovan kan ge dig solide affärer om du följer reglerna eftersom it8217s om mänsklig psykologi med volymen och prisåtgärden men it8217s är fortfarande riskabelt. 60 Andra strategier amp Ultra Kortfristiga handel Binära alternativ 60 andra strategier har blivit mycket populära eftersom deras Introduktion för några år sedan. Många av er kanske medvetna om att en viss Gordon Pape som har skrivit en artikel om Forbes med titeln 8216Don8217t Gamble on Binary Options 8216 antyder att ju kortare termen av ett finansiellt instrument desto mer spelning blir det: 822082308230 .. ingen, nej Hur mycket kunnig kan konsekvent förutsäga vad ett lager eller råvaror kommer att göra inom en kort tidsram.8221 Hur okunnig har jag stått i terminer i framtiden och sett 8216scalpers8217, med in-out tidsramar på mindre än några sekunder, överensstämmer överens med hedgefonder , investeringsförtroende, pensionsfonder8230 .. du heter det. De kunde ha en nästan subliminal känsla av att bestämma vilken väg marknaden gick på i en extremt kort tidsram i själva verket dessa killar handlade 8216noise8217. Jag skulle ha älskat att ha sett Mr Pape försöker it8230823082308230..de skulle ha misslyckats. Tillkomsten av elektronisk handel har nu tagit ett nytt djur som handlar extremt korttids och dessa nya marknadsaktörer är kända som High Frequency Traders (HFT) och bidrar för närvarande till den största andelen volymer på de mer likvida marknaderna. De skulle inte uppnå dessa volymer om de inte var konsekvent lönsamma och det är trots de ökade kostnaderna för handel som de ådra sig. Med ett ord herr Pape, fel Bara för att du inte lyckas handla med en extremt kort tidshorisont betyder inte att andra kan. Nedan följer några tips om hur kortsiktig binär optionshandel kan utvecklas. Kom bara ihåg, att scalpersen inte fick näsan för att sniffa ut ultra kortvariga rörelser över natten. Här är några strategier du kan använda för att handla den. 1. Stöd och motståndsstrategi Vi antar att priset på tillgångar har en tendens att utvecklas i en följd av vågor med varje våg som har en topp och en botten. Dessa begränsningar bedöms vara stora reverseringsnivåer som lätt kan identifieras av nyckelstöd och resistansnivåer. En favorit 60 sekunder strategi är att identifiera de tider när ett tillgångspris klart återhämtar sig från dessa motstånd och stödnivåer. Nya binära alternativ kan då öppnas i motsatt riktning till det pris som utvecklades före återhämtningen. Till exempel presenterar nästa GBPUSD 60 sekunder trading diagram bra exempel om när du ska utföra både CALL och PUT binära alternativ. I huvudsak, när priset återhämtar mot motstånd, bör du aktivera ett PUT-alternativ. På samma sätt, om priset studsar högre efter slående stöd, bör du öppna ett CALL-binärt alternativ. Det första steget i att initiera en sådan strategi skulle vara att upptäcka ett valutapar som har varit intervallhandel för en tid och sedan identifiera motstånds - och stödnivåer genom att antingen använda en mäklareinformation eller helt enkelt ansluta de högsta punkterna för motstånd och de lägsta värdena för stöd, som visas på tabellen nedan. Utför en viss pristestning av dessa nivåer och vänta tills nuvarande ljusstake bekräftar en sann studsa genom att stänga rena under motstånd eller överstöd. Denna åtgärd ger dig något skydd mot falska signaler. Om till exempel en framgångsrik bekräftelse uppnås öppnar du ett nytt PUT-binärt alternativ med GBPUSD som dess underliggande tillgång med 1 minuters utgångstid om priset är begränsat mot motstånd, vilket visas på diagrammet ovan. Genom att satsa 100 med en utbetalning på 75, skulle du ha samlat 75 för båda alternativen PUT som visas ovan. Faktum är att din första satsning på 100 ökat exponentiellt till 937 för de fyra branscher som visas ovan inom 5 timmar om du hade återinvesterat din avkastning i varje enskilt fall. 2. Följ Trendstrategin En annan av de 60 andra strategierna som nyligen har blivit populär bygger på spårningstrender. Detta beror på att sådana strategier gör det möjligt för binäralternativet näringsidkare att utnyttja fördelen av att handla med trenden och som sådan överensstämma med den välkända maximen som säger att trenden är din vän. Grundtanken är att spåra en trend och genomföra ett CALL-binärt alternativ om ricochetpriserna är högre från den nedre trendlinjen när den underliggande säkerheten klättrar inom en väletablerad bullish passage. Däremot bör du aktivera PUT binära alternativ när priset återvänder nedåt efter att ha träffat den övre trendlinjen i en väl definierad baisse kanal. Exempelvis visar ovanstående 1-minuters handelsschema för USDCHF-valutaparet en stark bearish trend. Som du kan bekräfta från att studera detta diagram uppstod fyra möjligheter att öppna PUT-alternativ efter att priset återhämtade sig lägre mot den övre trendlinjen. För att initiera en trendstrategi måste du först lokalisera en tillgång som har handlat antingen en bullish eller bearish trend under en tid. Därefter måste du rita trendlinjen genom att ansluta serien av lägre höjder för den övre trendlinjen och de lägre nedgångarna för den nedre trendlinjen vid en baisse kanal, som illustreras på ovanstående diagram. När du observerar prissättning av övre trendlinjen, bör du pausa tills det nuvarande ljusstaken är helt format så att du kan verifiera att den stänger under denna nivå. Om det gör, starta sedan ett nytt PUT-alternativ med USDCHF som underliggande tillgång med 1 minuters utgångstid. Tänk på att din insats är 5000 och utbetalningsgraden är 75. De fyra framgångsrika affärer som identifierats på ovanstående diagram skulle ha nettat dig en svindlande 46.890 på knappt 2 timmar om du reinvesterar vinsten varje gång. Nu kan du börja förstå varför så många handlare skryter om 60 andra binära alternativ. 3. Breakout Strategy En annan favorit i de 60 andra strategierna är trading breakouts eftersom de är lätta att upptäcka och kan generera imponerande avkastning. Den viktigaste tanken med denna metod är att om priset på en tillgång har varit oscillerande under en viss omfattande tid inom ett begränsat område, då det når tillräckligt med moment för att bryta ut, reser det ofta i sin valda riktning under en längre tid. Ditt första steg i implementeringen av denna teknik är att identifiera ett tillgångspar som har fluktuerats inom ett begränsat intervall under en omfattande tidsperiod. Som sådan söker du efter ett sidovägligt handelsmönster som tydligt avgränsas av botten och topp, vilket visas på ovanstående AUDUSD 60 sekunder diagramdiagram. Mycket ofta kommer priset att studsa mot golvet och taket flera gånger innan det äntligen bryts gratis, vilket illustreras igen på ovanstående bild. En långvarig avbrott bör därefter bedömas som en stark rekommendation att inleda en ny handel. Som diagrammet ovan visar, uppnår tillgångspriset en klar brytning under dess stöd eller golv. Nu rekommenderas att du väntar tills den nuvarande lampan på 60 sekunder är fullt formad så att du kan bekräfta att dess slutvärde är otänkbart under bottenvärdet av föregående handelsområde. Denna verifikation ger dig något skydd mot en falsk signal. När du har uppnått det här målet bör du nu öppna ett nytt PUT-binärt alternativ baserat på AUDUSD med en 60-sekunders utgångsperiod. Eftersom denna form av handel definitivt är dynamisk riskerar du inte att överstiga 2 av ditt eget kapital per position. Om ditt eget kapital är 10 000, ska din insats vara bara 200. Ditt öppningspris är 1.0385. Ditt utbetalningsförhållande är 80 och återbetalningen är 5. Efter en minuts utgångstid går AUDUSD på 1.0375 du är i pengar och Samla 160. Som med alla former av handel utvecklar handlare sin egen stil, vilket leder till att vissa handlare utmärker sig vid riktande futureshandel medan andra hittar valutakurser eller säger guldhandel mer lukrativ. Häst för kurser Inom options trading broderskap kommer vissa handlare att föredra ett visst instrument medan andra kommer att anta ett bredare utbud av instrument. Detsamma gäller handelsperioden, kommer vissa näringsidkare att önska att ta en mer konservativ och längre sikt medan andra kommer att anta en mer hållbarhet med de ultra-korta alternativen. Personligen var jag den senare823082308230en adrenalin junkie Probably823082308230 ..

No comments:

Post a Comment